TimråNytt

Bilist körde in i skylt på refug i Timrå – ingen skadad

En svensk polisbil står parkerad på en grusad vägren intill en asfalterad landsväg. På marken framför bilen står en varnande skylt med texten ”Polis”. I bakgrunden syns fält, träd och byggnader under en delvis molnig himmel.
Illustrationsbild: Notisen Bildrobot - Bild Notisen

En bilist körde in i en skylt på en refug på länsväg 331 i Timrå. Ingen person skadades och polisen har utrett händelsen.

Annons

Polisen rapporterar

En trafikolycka inträffade på länsväg 331 i Timrå den 22 juni klockan 17.07. En bilist körde in i en skylt på en refug. Ingen person skadades i samband med olyckan.

Polispatrull beordrades till platsen för att hantera situationen. Föraren fick hjälp att få bort bilen från olycksplatsen. Händelsen kommer att utredas vidare.

Polisen meddelade att de var klara på platsen efter insatsen.

Källa: Polisen
Annons

Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.

Fler artiklar i Blåljus