Bilist körde in i skylt på refug i Timrå – ingen skadad

En bilist körde in i en skylt på en refug på länsväg 331 i Timrå. Ingen person skadades och polisen har utrett händelsen.
Polisen rapporterar
En trafikolycka inträffade på länsväg 331 i Timrå den 22 juni klockan 17.07. En bilist körde in i en skylt på en refug. Ingen person skadades i samband med olyckan.
Polispatrull beordrades till platsen för att hantera situationen. Föraren fick hjälp att få bort bilen från olycksplatsen. Händelsen kommer att utredas vidare.
Polisen meddelade att de var klara på platsen efter insatsen.
Källa: Polisen
Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.


